Ridicare de la Terminalele automate de livrare

Primul serviciu de livrare în regim self-service, disponibil 24/7.

Soluția de livrare în terminale automate Easypost oferă posibilitatea unei adrese alternative de livrare cu preluarea coletelor în regim self-service (deocamdată doar în București).

Principalele beneficii:

  • Elimină timpul pierdut în așteptarea curierului
  • Primești SMS în momentul în care Coletul ajunge în Terminalul de livrare
  • Poti ridica produsele oricand, într-un interval de 48 de ore lucratoare, asigurand un regim de disponibilitate 24/7
  • Asigură livrarea coletelor în 24 de ore/48 de ore, in functie de ora de plasare a comenzii
  • Taxa de livrare este de doar 3,9 lei și comanda se plătește doar la livrare (ramburs).

Cum ridici Coletul de la Terminalul de Livrare?


Click pe imgini pentru mărire.

Atenție! Este foarte important ca datele personale: adresa de email și numărul de telefon existente in baza de date Avon să fie cele actuale, pentru ca pe aceste 2 canale se vor trimite codul/codurile PIN pentru a ridica comenzile

Ridicare de la
Punctele Fixe de colectare

Alege cea mai apropitată locație de unde dorești să ridici coletul!

Mai multe detalii

Ridicare de la
Terminalele automate de livrare

Primul serviciu de livrare în regim self-service, disponibil 24/7.

Mai multe detalii

Livrare în aceeași zi
(pentru București și Ilfov)

Cel mai rapid mod în care coletul Avon ajunge la tine acasă!

Mai multe detalii

Îți reamintim care sunt toate opțiunile de livrare:



Denumire Timp de livrare Modalitate de plata Taxe
Livrare Standard la adresă 72 de ore lucrătoare de la data facturării Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 4,9 lei
Livrare Expres la adresă 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 13:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 13:00)
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 7,9 lei
Livrare Premium la adresă 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 13:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 13:00) – în anumite intervale orare.
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 10,5 lei
Livrare în aceeași zi pentru București și Ilfov Livrare în aceeași zi doar dacă este plasată comanda până în ora 13:00.
Comenzile plasate după această oră se vor livra a doua zi lucrătoare
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 15 lei
Ridicare de la Terminalele automate de livrare 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 10:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 10:00)
Se va trimite un sms în ziua în care coletul ajunge în Terminal
Plata la livrare (ramburs) 3,9 lei
Ridicare de la Punctele Fixe de colectare 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 10:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 10:00)
Se va trimite un sms în ziua în care coletul ajunge la Punctul fix selectat
Plata facturii până la termenul scadent 2,9 lei
Ridicare de la Centrul Expres Bucuresti Pentru comenzile plasate până în ora 10:00, ridicarea acestora se poate face în aceeași zi, după ora 16:00.
Comenzile plasate după ora 10:00 se pot ridica a doua zi, după ora 16:00.
Plata facturii până la termenul scadent Gratuit
Ridicare de la Oficiul Poștal 72 ore lucrătoare de la data facturării Plata facturii până la termenul scadent Gratuit

Excepțiile de facturare și livrare pentru primele zile de Campanie le găsiți pe site în secțiunea Servicii pentru tine/Livrarea comenzii.