Cum sunt folosite fondurile stranse
Pe 1 octombrie 2009 in Timisoara, a fost inaugurat Centrul de Oncologie Oncohelp, cea mai noua clinica de oncologie din Banat. Peste 900 de pacienti vor putea beneficia anual de servicii medicale gratuite in cadrul Clinicii Oncohelp....mai mult
Chiar de la inceputul sau, in anul 2002, campania Avon impotriva cancerului la san in Romania s-a bucurat de sustinerea a mii de femei, contributiile lor prin vanzarea produselor "cu fundita roz" facand posibile actiunile de sustinere care au loc in fiecare an.
Tot profitul obtinut din vanzarea produselor "cu fundita roz" este folosit in sprijinul campaniei impotriva cancerului la san.
Fondurile stranse din vanzarea produselor campaniei impotriva cancerului la san sunt exclusiv folosite pentru a ajuta femeile din Romania, atat prin donarea de echipament medical performant folosit in diagnosticarea si tratarea cancerului la san cat si prin derularea unei campanii educative la nivel national, pentru a determina cat mai multe femei sa faca pasii necesari in directia diagnosticarii precoce a cancerului la san.
Raport de activitate 2008:
Multumim tuturor celor care, prin cumpararea produselor dedicate si prin timpul daruit, au facut posibile urmatoarele actiuni in sprijinul luptei impotriva cancerului la san in Romania:
- Sprijinirea Fundatiei ONCOHELP din Timisoara pentru finalizarea constructiei unei clinici moderne de oncologie. Valoarea sponsorizarii: aprox. 100.000 euro. Termen estimativ de finalizare a proiectului: Septembrie 2009. www.oncohelp.ro
- Sprijinirea Fundatiei Renasterea timp de trei ani pentru derularea proiectului Diagnostic Mobil San si Col uterin. In primul an, au beneficiat de analize gratuite aproximativ 4000 de femei din comunitati defavorizate, mai ales rural, astfel: 3411 teste Babes Papanicolau si 2032 de mamografii. Valoarea sponsorizarii: aprox. 100.000 euro/an. Proiectul continua pana in anul 2010 inclusiv. www.fundatiarenasterea.ro
- Organizarea evenimentelor destinate educarii publicului in directia diagnosticarii precoce si a implicarii sociale in campania 1 din 8 femei. Mai mult de 3000 de femei din toata tara au invatat de la voluntari cum sa se autoexamineze si unde sa mearga pentru analize de specialitate. Aceste actiuni continua si in 2009. Detalii pe www.stopcancerlasan.ro. Valoarea investitiei: aprox. 60.000 euro
- Realizarea campaniei educative nationale "1 din 8 femei - Afla ca esti bine", campanie desfasurata pe mai multe canale media ce a atins aproximativ 8 milioane de femei cu varsta intre 16-69 de ani. Activitate call center cu numar special in perioada septembrie-decembrie 2008. Campania continua si anul acesta. Valoarea campaniei: aprox.102.000 euro