Comenzile IEHD plasate pana in ora 13:00 se livreaza a doua zi lucratoare. Pentru comenzile plasate dupa ora 13:00, livrarea are loc in termen de 48 de ore lucratoare.
Livrarea comenzilor IEHD are loc de marti pana vineri, in intervalul orar 09:00-18:00 si sambata,
in intervalul orar 09:00-14:00.
Comenzile IEHD Premium se livreaza in intervalul orar selectat in pasul “Finalizeaza comanda”:
Serviciul IEHD Premium se aplica doar pentru livrarile efectuate de marti pana vineri. In cazul in care se va plasa o comanda IEHD Premium vineri, pana la ora 13:00, si se va opta pentru IEHD Premium, aceasta va fi livrata in urmatoarea zi, dar in regim standard.
Comenzile cu livrare in centrul express Bibescu Voda plasate pana in ora 10:00 se livreaza in aceeasi zi, dupa ora 16:00. Livrarea comenzilor plasate dupa ora 10:00 se realizeaza a doua zi lucratoare, dupa ora 16:00.
Programul Centrului express Bibescu Voda(Str. Bibescu Voda, nr 2, zona Unirii, la baza dealului Patriarhiei ) este de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00-20:00. Centrul Express este deschis, de asemenea, in prima sambata din campanie, in intervalul orar 08:00-13:00.
Comenzile in regim normal se livreaza in termen de 72 ore lucratoare de la data facturarii comenzii.
Programul de livrare pentru comenzile normale este de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 18.00.
Comenzile cu livrare la Oficiul Postal se livreaza in termen de 3 zile lucratoare de la data facturarii.
Pentru livrarea la Posta, programul de ridicare a coletelor este de luni pana vineri, orele fiind stabilite individual de fiecare Oficiu Postal. Serviciul de avizare nu este aplicat in cazul livrarii coletelor Avon. Reprezentantul are la dispozitie 10 zile calendaristice pentru ridicarea coletului. In cazul in care coletul nu este preluat in acest interval, el va fi returnat.
Exceptii livrare in primele 3 zile de campanie (joi, vineri, luni):
Predarea unui colet se va face in urmatoarele conditii:
Atentie! in lipsa acestor documente, firma de curierat nu va preda comanda.
Daca doresti sa plasezi doua comenzi cu tip de livrare diferit si/sau adresa de livrare diferita, este nevoie sa astepti ca prima comanda sa fie factura si abia apoi s-o plasezi pe cea de-a doua. In caz contrar, exista posibilitatea ca cele doua comenzi sa fie facturate impreuna (sa fuzioneze).Odata ce comenzile au fost facturate, ele intra in sistemul de ambalare si nu mai pot fi anulate.
De asemenea, exista posibilitatea ca 2 comenzi plasate si nefacturate sa nu fuzioneze pe aceeasi factura.
In cazul in care doriti produse suplimentare la comanda dumneavoastra, Departamentul de Relatii cu Clientii va sta la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00-21:30, la numarul de telefon *2866 (din retele mobile) sau pe e-mail la repservice.ro@avon.com. Acest lucru este posibil doar inainte de facturarea comenzii